Sunday, December 21, 2008

Selamat kembali


Jadual saya sem ini

Akhirnya saya selamat kembali di bumi UIA. Bumi yang penuh dengan ilmu dan budi. Bumi yang akan saya berjuang untuk menuntut ilmu terutama dalam bidang saya iaitu akauntan.

Sem ini saya berasa lega kerana dua perkara. Pertama saya mendapat keputusan peperiksaan yang boleh dikatakan membanggakan. Kedua saya berjaya memasuki kuliyyah akauntan setelah sekian lama menunggu dengan debaran.

Sem ini juga boleh dikatakan sem yang sangat padat dan berisiko kerana semua subjek saya adalah membaca. Hanya satu sahaja subjek mengira. Semua subjek ini memerlukan kepada pengurusan masa dan pemahaman yang tinggi.

Semoga semester ini saya akan berusaha dengan lebih kuat lagi. Apabila sudah masuk kuliyyah subjek pun bertambah susah. Bertambah sem maknanya bertambahlah tanggungjawab. Doakan saya dipermudahkan oleh Allah s.w.t.

Di Lab Ekonomi
24hb Disember 2008
12.00 tengah hari.

No comments: