Saturday, November 1, 2008

Dana diperlukan...




Bantuan sukarelawan diperlukan daripada semua. Bantuan dana diperlukan daripada ahli PKPIM yang sudi membantu mereka untuk berdakwah di sana. Insya Allah..


Hulurkan tangan, ringankan beban!


Good Luck semua sahabat saya yang akan ke sana..


1. Syahrir

2.Fahmi

3.Kak Dil

4.Ain Najwa

5.Nadzi

6. Balqis..


Grup Pengkaji Tamadun Dunia (GPTD) akan mengadakan Misi Kesukarelaan ke Sri Lanka dan memerlukan sejumlah besar kewangan untuk menampung perbelanjaan misi ini. GPTD merupakan satu unit sukarelawan muda di bawah Angkatan Belia Islam Malaysia (ABIM) yang aktif melaksanakan kajian ketamadunan, penguasaan bahasa asing dan khidmat sosial di pentas antarabangsa. Di antara objektif utama misi ini adalah untuk membuat jaringan hubungan bersama masyarakat Melayu di Sri Lanka dan mengenal pasti belia-belia Melayu yang berpotensi untuk diberi latihan dakwah di Malaysia seterusnya dapat menabur jasa pada masyarakat Melayu dan Islam di Sri Lanka.

Berikut merupakan butiran mengenai misi tersebut;

Tarikh : 12 November 2008 sehingga 30 November 2008 Tempat : Colombo, Kurunegala, dan Hambantota
Peserta : 7 orang delegasi (2 lelaki, 5 perempuan)
Anggaran kos : RM4000 seorang


Sehubungan itu, kami amat berbesar hati sekiranya anda dapat menjadi sebahagaian daripada kejayaan kami dalam menjayakan misi yang murni ini dengan memberikan bantuan berupa sumbangan kewangan.


Semoga usaha murni ini dapat dilaksanakan dengan jayanya dan mampu mencapai objektifnya. Diharapkan agar sumbangan anda dikira sebagai amal ibadah, insya Allah.


Sokongan dan kerjasama daripada anda dalam menjayakan misi ini amat kami hargai dan didahului dengan ucapan jazakumullahu khairan kathiraa.

Sebarang sumbangan boleh disalurkan ke akaun Ain Najwa Badrul Amin (114209614100-Maybank)

Untuk maklumat lanjut sila hubungi:

~Saudari Ain Najwa: 0192269005 atau

~Saudara Najmuddin: 0126980568.

Sila layari blog Sri Lanka

No comments: