Tuesday, March 24, 2009

Salam rindu pada semua

"Izzat, Nape blogmu tk update?. Senyap je. Begitulah persoalan yang diutarakan oleh sahabat saya. Memang saya akui akan itu. Sejak kebelakangan ini, saya agak sibuk dengan urusan dunia yang tidak ada penghujungnya. Sekali-sekala terfikir juga cara untuk saya berkongsi pengalaman hidup saya selama ini.

Banyak sekali pengalaman hidup yang boleh dikongsikan bersama. Bemula dari kesusahan hinggalah kesenangan semuanya terkumpul dalam satu versi cerita. Walaupun masa itu tidak sesingkat mana, tetapi penuh dengan pengajaran yang boleh diambil iktibar.

Saya minta maaf tidak dapat menulis panjang buat masa ini. Akan datang insya allah saya akan sambung dengan penulisan saya yang boleh diambil iktibar. Maafkan saya jika blog ini makin lama makin suram dek penulis pun yang makin suram dengan cabaran dunia yang tidak mampu ditanggung keseorangan.

Doakan kesejahteraan bersama!

Ahmad izzat Bin Atan
General Lab Econs
12.20 petang/25.3.2009

No comments: